Klantenservice
Heb je aan vraag? We staan altijd klaar om je te helpen. Voordat je contact opneemt, vragen we je eerst de veelgestelde vragen te lezen.
Wist je dat we 24/7 bereikbaar zijn voor al je vragen? Geen vraag is te gek! Of je nou hulp nodig hebt met het kiezen, of hulp nodig hebt met een retour: wij zijn er voor je. Dat is de service van Heevey.
Verzenden jullie buiten Nederland?
Ja, wij verzenden in de Europese unie!
Hoe lang duurt het voordat mijn bestelling binnen is?
De gemiddelde levertijd van een bestelling is 1 werkdag. Het kan soms zo zijn dat dit langer duurt, wij raden je dan aan om de track & trace te raadplegen.
Bestellingen van buiten Nederland duren gemiddeld 2 werkdagen.
Kan ik mijn bestelling retourneren?
Ja dat is mogelijk. Op elke bestelling zit een retourtermijn van 30 dagen
Wat is de retourtermijn?
Na je bestelling heb je 30 dagen bedenktijd. Wanneer het product je niet bevalt, mag je het terugsturen binnen de 30 dagen. Je krijgt dan het aankoopbedrag teruggestort.
Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?
Stuur ons een naar info@heevey.nl met de volgende informatie:
Bestelnummer
Voor- en achternaam
Geef in het bericht aan dat je het product retour wenst te sturen.
Terugbetaling na retour
Als wij het pakket in goede orde ontvangen hebben zullen wij het aankoopbedrag binnen 5 werkdagen overmaken. Het aankoopbedrag wordt overgemaakt naar het rekeningnummer waarmee de aankoop is gedaan. Hou er rekening mee dat het 1-2 werkdagen kan duren voordat het op de rekening staat (Paypal en creditcard betalingen kunnen langer duren).
Voor vragen over je aankoop of product willen wij je doorverwijzen naar het platform waar je dit product hebt aangeschaft. Onze collega's zullen je daar het beste en snelst helpen!